كل العآلم لهم وطنٌ يعيشون فيه إلا نحن .. لنا وطنٌ يعيش فينا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل العآلم لهم وطنٌ يعيشون فيه إلا نحن .. لنا وطنٌ يعيش فينا

The Empire Where The Sun Never Sets As you Like

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

والله دمى اتحرق

كاتب الموضوعرسالة
زهرة الصبار
عضو مبدع
عضو مبدع
زهرة الصبار

انثى الكلب

والله دمى اتحرق Empty
مُساهمةموضوع: والله دمى اتحرق   والله دمى اتحرق Icon_minitimeالثلاثاء 23 مارس 2010 - 8:17

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بجد بيقبلونى ناس كتير من الاخوات بيسالونى عن كلمه الارتباط ايه هو؟ فبقولهم انو يعنى ياما الولد اوالبنت تبقى مخطوبه او متجوزه يعنى مرتبطه فبينقشونى عن البنات والشباب طبعا الى بيقولو على نفسيهم انهم مرتبطين منغير اى وضع رسمى
انا عندى سؤال ممكن تجوبونى عليه
ايه الفرق بينا وبين الغرب ؟
بجد يا جماعه انا اتحرق دمى من مناظر البنات مع الشباب والهزار فى الجامعه دى حاجه اولا
التانيه بقى /الا بقى الولاد الى بيسيبوصلاه الجمعه تبقى شغاله
وهما قعدين مع اصحبهم(البنات)وتيجى تكلم حد من البنات يعنى زاى زيهم وقدر اتكلم اكتر من انى اروح انصح شب تقولى الكلمه المشهوره
ايزى يا بنتى!!!!!انتى مالك !!! خليكى فىحالك!!!!! طب مده حالى حالى هو حال اسلامى
وطلعنى انا المعقده الى فيه وفيه وفيه.......الخ
بجد احنا فى اخر الزمان بجد مش كلام الدنيا فنيا واحنا ثوانى فى طرفه عين ممكن نبقى بين ايدى ربنا
هتقبلى ربنا ازاى؟
طب رسولك ازى؟
هتقوليلو ايه؟
وانت هتقولو ايه؟
مسترتش على بنات امتك ليه؟
موعظتش بنت بدل متخليها تعصى ليه؟
انا متعودتش انى اتكلم بلغه دى خالص بس ربنا عالم انا بشوف ايه جوه مكان من المفروض انو للتعليم
طب اقولكم حاجه فى الجامعه عمله شئ جميل اوى فعلا بتشجع الناس تحب بعض عرفين ايه هو LOVE st!!!!!!!
شارع الحب اى حد مش بيحب ميدخلوش يعنى
ولد معهوش بنت متدخلوش ولابنت مش معها ولد كده يعنى
فعلا لازم نحب بعضّ!!!!!!!! متهيقلى انا مش هينفع انى اكمل اكتر من كده لانى ممكن الاداره تضايق منى ومحبش انها تضايق منى وحب اوجه شكر لشخنا/ محمود المصرى وبجد برافو لما قال على الحرم الجامعى(الحراااااام الجامعى)
اخوتى فى الله انى احبكم فى الله وبرجاء انكم تشركونى يمكن اكون غلط وانى متخلفه وانا مش عرفه

والله دمى اتحرق
صفحة 1 من اصل 1